Прескочи на основното съдържание
ЦЕДО - ФНОИ
  • Български ‎(bg)‎
    Български ‎(bg)‎ English ‎(en)‎
Не сте влезли в системата. (Влизане)

Подготовка на учители за работа с деца и ученици със специални образователни потребности, 2020

  1. Начална страница
  2. Курсове
  3. Електронни курсове
  4. Следдипломни квалификации
  5. Подготовка на учители за работа с деца и ученици с...
Държавна практика
Функционална оценка на ДСОП
Специфични форми на работа при деца с церебрална парализа
Профил на ресурсния учител
Работа с родители при деца със СОП
Терапевтични стратегии при деца с аутизъм
Специфични форми на обучение при деца със слухови нарушения
Специфични нарушения в ученето
Приобщаващо образование. Основи на работата с документация на ресурсния учител
Формиране на комуникативни умения при работа с деца със СОП
Теория и методика на обучението по човек и природа в условията на приобщаващо образование
Теория и методика на обучението по математика в условията на приобщаващо образование
Теория и методика на обучението по български език и литература в условията на приобщаващо образование
Приключена дисциплина с 19 участници-Зимен семестър 2020/2021_Специфични форми на работа при деца и ученици със зрителни и множество увреждания
Психолого-педагогически измерения на деца със СОП
Актуални проблеми на специалната педагогика
Клиника на интелектуалната недостатъчност
Приключен-Основи на брайловото ограмотяване
Мотивационно обучение за работа с деца със специални образователни потребности
Прескочи Навигация
Навигация
  • Начална страница

    • Моите курсове

    • Моите курсове

    • Курсове

      • Електронни курсове

        • Следдипломни квалификации

          • 2023

          • 2022

          • 2021

          • Ресурсен учител - 12.2020-2021

          • НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА ПЕДАГОГИКА - 12.2020

          • ЕРГОТЕРАПИЯ В УСЛОВИЯТА НА ПРИОБЩАВАЩОТО ОБРАЗОВАН...

          • РАННО ЧУЖДОЕЗИКОВО ОБУЧЕНИЕ ПО АНГЛИЙСКИ ЕЗИК - 12...

          • Подготовка на учители за работа с деца и ученици с...

            • Държавна практика

            • Функционална оценка на ДСОП

            • Специфични форми на работа при деца с церебрална п...

            • Профил на ресурсния учител

            • Работа с родители при деца със СОП

            • Терапевтични стратегии при деца с аутизъм

            • Специфични форми на обучение при деца със слухови ...

            • Специфични нарушения в ученето

            • Приобщаващо образование. Основи на работата с доку...

            • Формиране на комуникативни умения при работа с дец...

            • Теория и методика на обучението по човек и природа...

          • Ресурсен учител - 2019 - 2020

          • СДК „ИНОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИЕТО“ - ЗАЩИТА НА ДИПЛОМН...

          • Стратегии за активно учене в началното училище, 2020

          • Методика на ранното чуждоезиково обучение по англи...

          • Приложение на новите информационни и комуникационн...

          • Компютърно моделиране 07.2020.

          • Оригами

          • Дидактика на техниката и технологиите

        • Професионално-квалификационни степени

        • Виртуални заседания на научни журита

        • Експериментални курсове

        • Други

        • Проекти

Контакт с поддържащите сайта
Не сте влезли в системата. (Влизане)
Начална страница
  • Български ‎(bg)‎
    • Български ‎(bg)‎
    • English ‎(en)‎
Информация за запазване на лични данни
Изтегляне на мобилно приложение