Прескочи на основното съдържание
ЦЕДО - ФНОИ
  • Български ‎(bg)‎
    Български ‎(bg)‎ English ‎(en)‎
Не сте влезли в системата. (Влизане)

Ресурсен учител - януари 2022-2023

  1. Начална страница
  2. Курсове
  3. Електронни курсове
  4. Следдипломни квалификации
  5. 2022
  6. Ресурсен учител - януари 2022-2023
Държавна практика
Работа с родители при деца със специални образователни потребности
Основи на брайловото ограмотяване
Адаптиране на педагогическия подход към потребностите на децата със специални образователни потребности
Ранни диагностични маркери при идентификацията на деца със специфични нарушения в ученето
Интегрирано и приобщаващо обучение на деца със СОП
Формиране на комуникативни умения при работа с деца със СОП
Теория и методика на обучението по математика в условията на приобщаващо образование
Приключена дисциплина-изпитани 4 души-Летен семестър 2021/2022_Приобщаващо образование при зрително затруднени деца и ученици – особености, подходи, стратегии
Методи за преодоляване нарушенията на писмения език
Ресурсно подпомагане на деца и ученици с невросоматични заболявания
Теория и методика на обучението по български език и литература в условията на приобщаващо образование
Приобщаващо образование. Основи на работата с документация на ресурсния учител
Разстройства от аутистичния спектър

Блокове

Прескочи Навигация

Навигация

  • Начална страница

    • Моите курсове

    • Моите курсове

    • Курсове

      • Електронни курсове

        • Следдипломни квалификации

          • 2025

          • 2024

          • 2023

          • 2022

            • МОНТЕСОРИ ПЕДАГОГИКА В СЪВРЕМЕННТО ОБЩЕСТВО - ПРЕД...

            • Начална училищна педагогика, 2021-2022

            • Подготовка на учители за работа с деца и ученици с...

            • Предучилищна педагогика - декември 2021-декември 2...

            • Ресурсен учител - януари 2022-2023

              • Държавна практика

              • Работа с родители при деца със специални образоват...

              • Основи на брайловото ограмотяване

              • Адаптиране на педагогическия подход към потребност...

              • Ранни диагностични маркери при идентификацията на ...

              • Интегрирано и приобщаващо обучение на деца със СОП

              • Формиране на комуникативни умения при работа с дец...

              • Теория и методика на обучението по математика в ус...

              • Приключена дисциплина-изпитани 4 души-Летен семест...

              • Методи за преодоляване нарушенията на писмения език

              • Ресурсно подпомагане на деца и ученици с невросома...

            • Компютърно моделиране - март 2022

            • Моята добра педагогическа практика

            • Специфика и видове проблемно поведение

            • Интерактивни технологии и техники в обучението по ...

            • Методика на обучението на деца и ученици по Безопа...

          • 2021

          • Ресурсен учител - 12.2020-2021

          • НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА ПЕДАГОГИКА - 12.2020

          • ЕРГОТЕРАПИЯ В УСЛОВИЯТА НА ПРИОБЩАВАЩОТО ОБРАЗОВАН...

          • РАННО ЧУЖДОЕЗИКОВО ОБУЧЕНИЕ ПО АНГЛИЙСКИ ЕЗИК - 12...

          • Подготовка на учители за работа с деца и ученици с...

          • Ресурсен учител - 2019 - 2020

          • СДК „ИНОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИЕТО“ - ЗАЩИТА НА ДИПЛОМН...

          • Стратегии за активно учене в началното училище, 2020

          • Методика на ранното чуждоезиково обучение по англи...

          • Приложение на новите информационни и комуникационн...

          • Компютърно моделиране 07.2020.

          • Оригами

          • Дидактика на техниката и технологиите

        • Професионално-квалификационни степени

        • Виртуални заседания на научни журита

        • Експериментални курсове

        • Други

        • Проекти

Блокове

Контакт с поддържащите сайта
Не сте влезли в системата. (Влизане)
Начална страница
  • Български ‎(bg)‎
    • Български ‎(bg)‎
    • English ‎(en)‎
Информация за запазване на лични данни
Get the mobile app