Анотация
Определянето на основните параметри и акценти при обучението на студентите-предучилищни педагози произтича от специфичната, многоаспектна и актуална проблематика на Педагогиката и психология на ранното детство, която отразява значимите закономерности, особености и новообразувания във физическото, психичното и личностното развитие, както и адекватните възпитателно-образователни стратегии за ефективно осъществяване на педагогическите взаимодействия във визирания възрастов етап.
Очаквани резултати
- придобиване на базисно знание за характеристиките на възрастовия период /от раждането до три години/ и неговата значимост за развитието на психиката и личността, за особеностите на детето като индивидуалност в контекста на възпитателното взаимодействие с възрастните от близкото обкръжение.
компетенции за диагностика на семейния възпитателен потенциал.
- придобиване на познавателни и практико-приложни компетенции относно: закономерностите, особеностите и динамиката във физическото, психичното и личностното развитие; специфичните подходи и възпитателно-образователни стратегии за ефективно осъществяване на педагогически взаимодействия през ранното детство.